spring

Äntligen vår! Solen är varm och jag är lycklig! Jag och Tiger skall strax möta upp Alicia vid tåget, mata svanarna lite, hehe. NOT. Kanske följer Melvin med. Hoppas! Sedan ikväll blir det som sagt fika med Alicias familj. Hört att det bjuds på semla? Najs! Lär vara fett mätt. En semla om året räcker grymt!
Men ut i våren. Jag är lycklig.
(Förresten, blev liksom lite ledsen igårkväll och låg och pratade med Alicia i flera timmar, och det blev liksom så skönt. Älskar min tjej, detta kommer bli hur bra som helst.)

Kommentarer
Postat av: Anna

men gud så mysig bild med hunden!



Sv: Åh ja, underbart gott. Så gott att karln och hans vänner mumsade i sig alla på bara någon timma. Tur man kan baka igen :'D haha. Hoppas du har en fin kväll, kram!

2012-02-23 @ 23:33:17
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0