Söndag igen.

Min alla hjärtansdag present från älskling. Ett magic egg från coolstuff med texten; i love you.
jag älskar det. och nu växer den. :)
Söndagsfrukost. Win.
Sniffemys
Melvis mys
Vi har fått nytt svinjobbigt porttelefon system, men båda våra namn står med. WIN! <3
Okej, lite bilder. Allt för att slippa plugga.
Har tvättat golven, fett sugen på choklad. Alicia är i stan, jag borde skriva nu. Borde. Skall. Sen kan man liksom ha söndagsmys. Kollar ni spårlöst? I love it. Gråter nästan varje gång med.
Jaja, mysig söndag på er! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Nja, jag fotar i princip allt. Haha. Men roligast att fota är människor, porträtt av alla de möjliga slag. Bröllop, barn osv. Men har inte så många att fota så för tillfället blir det mest bilder på min storebrors lilla hundvalp och min brorsdotters hundvalp som vi är hundvakt till nästan varje dag.



Och angående spårlöst så gråter jag också nästan jämt till det, haha!

2012-02-20 @ 17:11:10
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0