Pluggar...

Såhär är det, våran blogg är svintråkig. Det är massor med plugg, för min del (Pernilla) så har jag fyra prov denna veckan. Avklarat ett av dem och kändes grymt. (Hundprov, yeah) Imorgon är det prov på mindre djur, på torsdag är det prov på vad heter det nu igen? Jo men ni fattar, det är mycket. Och på fredagen är det prov och redovisning?
Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta. Kommer knappt ihåg mitt namn, - så mycket är det.
Man hinner inget. En del godis trycks ner och humöret är väl inte direkt på toppen av alpen.
Kan ju berätta att jag och Alicia nästintill bor tillsammans numera. Just d! hehe. fett najs.
Umgicks med hennes pappa i lördags, svinmysigt och hon packade ner sina kläder (det viktigaste liksom) Lätt.
Längtar redan tills vi skall dit igen. Huset är mysigt och området likaså, sommaren blir fin. I feel it.
Hundarna är fina och pigga, mindre kul i denna kylan. Jag letar bra träningskompisar som kan peppa mig framåt. Borde faktiskt skaffa mig ett gymkort att ta död på min pluggångest med, inte själva kortet utan tyngderna. ;)
Längtar efter helgen just nu, mest. Alicia har lov nästa vecka och jag har typ bara 2 föreläsningar. Asnajs! Och sen är paris. PARIS.
Snart är jag levande igen!
Btw, vi ska käka tacos idag och jag gör faktiskt allt för att bli köttätare igen, och nej, inget gris.
min fina tjaj
våra fina hundar. (bildar ett hjärta i toppen, hehe)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0