Måndag och solsken.

Precis hemma från skolan. Kollar mig omkring och ser att det är stökigt igen? Är det min sambo som stökar ner eller är det jag som städar konstigt? Jag vet inte riktigt. Sovrummet ser ut som ett bombnedslag, skall snart sammla all tvätt och fixa den dock.
Skoldagen var fett onödig. Satt och smsade mig genom tiden medan 4 andra av klassen typ gjorde samma.
Gick hem och åt lunch hos mamma och rastade dåre nummer ett, snart är det dåre nummer två's tur.
En hemsk sak är att min morfars fru håller på att gå bort. Hon är dålig i cancer och har legat inlagd i 2 veckor. Varit sjuk i cirka 3 års tid med upp och nedgångar. Känns mindre bra. Tur jag har fin tjej, fin familj och fina vänner :)
Dax att börja med allt kanske? Någon som har ett bra städtips? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0