Mammor och Minimodeller

Alicia är på bio med en kompis. Jag har fixat mat till mig själv, plockat lite hemma. Ska gå en extra lång promenad med vovven och andas ut lite. Borde plugga lite till men funderar på att ta tag i det där på torsdag.
Imorgon är det alla hjärtansdag, vad skall ni göra?
Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra, ska kolla lite på det :)
Till käket tryckte jag på tv3play, mammor och minimodeller, galet program. Mammorna är vilda och barnen söta. Vet inte riktigt, vi har säkert annamat USA med detta programet, (också). Debatten är nog het hos tv3 med detta program.
Vet inte hur många som läser bloggen längre, vi bloggar ganska kasst nu,
kan ju dock ta och bjuda på en video på oss... Från idag, haha..
Söta?! :D
Såg förresten puss in boots igår, svinsöt film blandad med en massa skratt,.
Riktigt mysigt att gosa in sig i täcket med sin fina och hinna se en film. <3 Guldkant på tillvaron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0