Blogga mitt i maglagningen.

Idag har vi fikat, och känner ni våren? Den är nog här. Hoppas den stannar. Tog endast en tjockare tröja idag och frös bara lite smått om fingrarna.
Och matvanor, hur äter ni?
Eftersom jag är veg och Alicia äter kött så blir det ganska blandat i matlagningen hos oss.
Som just nu, jag lär mig laga kött! Tycker det är svinkul med dessutom. Tur någon av oss gillar att laga mat liksom.
Går i funderingar om att börja äta kött, är ändå nervös. Har inte ätit något av det grövre köttet på cirka tio år, hur tar kroppen det liksom? Kommer aldrig kunna äta gris heller.
Annars ser våra matvanor dock väldigt bra ut. Vi har nästan alltid sallad. Mat går bara inte utan sallad.
(Dock går det en flaska pepsi om dagen, godare än cola, hehe)
Förresten, esspressohouse i nordstan är lätt mysigaste!
(Även om jag föredrar haga - järntorget, men det kommer.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0