Att vara sprattlig i benen på tåget.

Skoldagen gick ganska fort. Fick bra saker gjorda! Skönt.
Etologistudier är ganska underhållande  - för er som vet, hehe.
Skall trycka i mig några rostmackor och dämpa hungern, sedan traska några tusen meter med hunden, handla lite och sånt för att sedan fixa mat tills min babe är hemma.
Fick mitt pass idag förresten! Bilden är horrible! Som ett päron. haha. Nåväl, kan ta mig till paris utan problem nu. WIN!
Lite plugg inför provet imorgon, städa lite snabbt innan fikan med Alicias familj imorgon. Mysigt värre! Tänkte baka något också. Cheesecake? Går nästan alltid hem. :)
ni vet känslan när man nästan är hemma, framme med tåget,
och det bara sprattlar i benen,
och man är sjukt trött och orkar inte sitta stilla mer.
i hate it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0