Knäckebröd i sängen.

Har lite dödtid att skriva på så ger det ett försök.
Käkar knäckebröd. Dödens gott och farligt!
Ska snart gå ner och faktiskt sälja min kamera till en tjej som jag fann på en såndär säljsajt på facebook. Hoppas hon får lika mycket glädje utav den :)
Annars så har jag och Alicia årsdag på söndag. och dagen till ära skall vi träna med personlig tränare. haha. Okej, vi har börjat gymma. Änsålänge sitter träningsverken i. Haha.
Nej men vi skall fira imorgon så jag skall allt komma på något bra att göra.
Ikväll skall jag på mat hos Vali, fett mys. Och Alicia skall hänga med min syster och deras vänner. Najs!
Och det var väl det... typ. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0