Uppesittarkväll

Har precis kommit hem efter en jävlig lång dag känner jag. Eftersom att det var miljontals människor i stan som skulle handa julklappar i sista minuten så blev man lite klaustrofobisk av att vara där. Men jag höll ut tills jag skulle hemåt, då fick man reda på att jag skulle till min faster och äta middag och ha en "uppesittarkväll". Så hela dagen har jag varit ifrån min underbara tjej, och knappt fått höra hennes underbara röst. Ja, jag är lite beroende av henne. Plus att jag måste hinna göra klart hennes present. Det är en jävla massa pill med den skiten! ( förlåt bebis hehe ) Men hon blir nog glad! 

/A



Tänk att min tjej älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0