Sjuk pappa

Min lilla pappa har gått och blivit sjuk. Antagligen jag som smittat honom. Eftersom att det bara är han och jag i huset, plus att jag får en liten host attack då och då. En symtom som har hållit sig fast efter en förkylning jag hade för länge sen. Men eftersom att jag var sjukt hungrig så fick jag laga mat åt oss. Min kära flickvän Pernilla kan vittna om att jag inte har talang i köket. Jag skulle steka lite schnitzel en gång för att vara söt och snäll. Jag brände de. Jag lagade pyttipanna till pappa, men nu är han redan i köket och lagar köttbullar. Verkar som att han hellre lagar själv med feber och hosta, än att äta min nästan genomstekta pyttipanna. 

/A


( Just incase, THAT is not me. Live long and prosper)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0