Migrän.

Drabbades av sjuk migrän. Tryckte i mig alvedon. Tog en promenad - vilket gjorde det värre.
Kom hem till en leende flickvän som tänt ljus, pausat sitt spel och säger; Det är en film på och vi kan mysa ect.
La mig och på typ en halvtimme var huvudverken borta. (Okej, fick somna en snabbis och ta ytterligare en alvedon.)
Men hur fin är hon inte då?
Masserade mitt huvud och allt.
Sedan när jag var bättre fick jag chokladpudding, lovar att jag njöt av varje tugga,.
Nu ska vi mysa lite innan vi inte ska sova tillsammans några dagar.
Puss och sånt.
/P

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

jobbigt med migrän!

2011-12-23 @ 10:07:37
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0