Mätt - Seg

Har varit hos vetrinären och lämnat min älskade Gonzo. Han har drabbats av ett slag av Borelia och ska nu få vila i 20 dagar för att sedan kolla om han kan återgå till sitt polisyrke. Känns hårt ikväll. Tur jag har fin tjej som kramar liksom <3
Vi har sedan jag kom hem hämtat våran andra hund,  Tiger så nu ligger han nöjt och sover på golvet. Ska tvinga med mig Alicia ut på en kvällsrunda. Ibland är det sjukt mys i kylan. Vart är snön? Seriöst. Kommer ha snö på min födelsedag och den är i Mars.
Denna veckan och nästa vecka - sen börjar skolan igen.
Dock ska vi jobba och sånt på MYDOG mässan tillsammans, hehe. :) Bra med pengar till oss studenter. Förresten, hur är CSN upplagt som inte betalar ut i December? Det är ändå våra egna lån liksom. En diss till det.
Helgen är det nyår, vad skall man ha på sig?
Vi skall fira tillsammans i år - tillsammans med en vän och hennes vänner - i stan. Och sedan får jag ett helt eget år med henne, Alicia annars stavat. Hehe.
Dagens diss till CSN
Dagens Puss till Gonzo
Och dagens hjärta till världens finaste tjaj. Min.
/P
Gonzo - Tiger - Sippi.
Kolla in våran hundsida om du gillar arbetande schäfrar;
hedeforsensmrssippi.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0