Jurassic park

Nu har min älskling åkt för att hämta hem hennes fina hund. Eller, hon åkte för ungefär två och en halv timma sen. Jag har legat i sängen och kollat efter något spel att ladda ner. Blev age of empire 3. Medan den laddas ner gjorde jag i ordning lite chips och dipp och en film. Det blev jurassic park. En klassiker, love it. Nu mölar jag ner mig chips, julmust och tog en kladdkaka till frukost. Min älskling fixar gärna nyttig och bra frukost till mig. ( Ja babe, jag tog en omega 3 till kladdkakan! ) Det här är vad som händer när jag fixar åt mig själv och det finns sötsaker all over the place. I'm happy, wie! Saknar min tjej, vill att hon kommer hem med den mörka skönheten och med ett stort leende på hennes läppar! 



( en gammal bild på våra odjur, Tiggis och sippi. söta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0