Hur fort blev det julafton?

Imorgon smäller det liksom! Julafton!
Jag saknar min fina så sjukt mycket och dagen har liksom gått undan som fan.
Jobb - hundträna - julklapps hysteri - fika med familjen och nu sitter jag här - städat undan det värsta i hemmet och har en hund sovande i knät.
Vet ni hur kär jag är?
Det är galet! Hon är allt - min stjärna!
Imorgon firar vi jul på varsitt håll men jag har henne liksom alltid med mig. Och på söndag ja, på söndag är hon med mig. :) Längtar efter att få veta vad min julklapp är. LÄNGTAR! Har konstiga funderingar. :)
Hursom så ska jag fixa lite julmust nu - njuta av att allt är klart och bara mysa till det lite på bästa sätt utan min fina. Godnatt/ P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0