Gonzo är hemma!



Först när jag träffade Pernilla ägde hon tre hundar. Sippi, Gonzo och Tiggis. Tiggis skaffade hon nästan två veckor innan första gången jag gick med henne hem. Sippi och Gonzo är dock syskon och tillhör samma Kennel. Självklart skaffade hon båda hundarna med olika ex. ( svartsjuk ) Så jag brukar kalla tiggis min hehe. I alla fall så var hon bara fodervärd åt Gonzo och fick lämna honom till polisen tidigt i vårat förhållande. Men igår fick hon ett samtal från kenneln där de berättar att Gonzo har blivit tillbaka lämnad och är i "dålig skick". Vi går inte in på detaljer, I ALLA FALL, så är han hemma. Han är huuuur söt som helst och efter bara en timma är jag redan kär i honom och hans mörka fina ögon. HEEHHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0