Fett mätt!

Efter många om och men så kom vi på vad vi skulle käka. Pasta - Ceasar Sallad och kyckling. Resultatet slutade i god mat och fet mätthet. Dvs, vi ligger i sängen nu och kan knappt röra oss. (Jag som köpt chips och dipp liksom)
Ska tvinga mig ut med hundarna snart - Ja, det finns 2 stycken i detta hemmet.
Innan idag så jobbade jag, svintråkigt men vad gör man inte när man inte får CSN i december, och medan jag gjorde detta så glassade Alicia på stan med sina kompisar. Hehe.
Ska kolla på Svenskars hemliga liv också, häxtema idag. Grymt!
Sen får jag typ sova medan Alicia kollar på taskiga komedier (okej, jag älskar jims värld och ray och hans familj som går sent på 3an)
Puss och så.
(fick byta sida för att alicias finne syntes, hehe vara tillsammans med en tjej alltså ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0